2011(e)ko urriaren 2(a), igandea

ITURRIOTZ-GAZUME-ERNIO-ITURRIOTZ ( 2011ko Uriak 2 )

Harrigarria asteburu honeta mendira joateko nuen gogoa.Gaur Igandea azkenean bakar bakarrik Ernio aldera buelta eder bat ematera joan naiz.Primerako eguraldia egiten zuen,Orion bero garai honetarako,baina Ernio inguruan aize gehiago egotean primerako eguraldia.

Gazumerako igoeran ikuspegiak.

Izarraitz Gazumetik.Kilometroak eguna zen Azpeitian.

Iturriotz irteera eta bukaera puntu dituen ibilbide zirkularra.Ibilbidea Gazume eta Ernio tontorretatik pasatzen da.Saiatu naiz ibilbidea Erniora daramaten oizko bideetatik ez egiten.Igoeran zuzenean Ernio aldera joan beharrean,lehenengo Gazumera igo naiz.

Txoria Gazumeko harri kaxkoan.

Harripilaz egindako arresietan barna Zelatunera.
Gaikaldean Portumatza tontorra.

Gazumetik Zelatunera jaitsi naiz.Zelatunetik Erniora bide arrunta hartu beharrean, Portumatza tontorrera daraman aldapa maldatsua hartu dut,Erniorako bide zuzena deitzen dutena.Portumatza tontorretik Ernio tontorrera daraman kresterioa ikus dezakegu,bertatik egin dut Ernio tontorrerainoko bidea.Zelatundik Ernio puntarako bide hau,mendian eskarmentua duen jendearentzako gomendatzen dut.Berez ez du inongo pausu bereziki konplikaturik baina pasarte bakarrenbatean eskuen laguntza behar da.

Portumatza tontorretik Ernioko kresterioaren ikuspegia.

Portumatzatik ikuspegia.
Ezkerraldean Izarraitz eta eskuinaldean Orio itxasertzean.

Ernio tontorretik.

Jeitsiera Ernio tontorretik Zelatunera bide arruntetik egin dut.Zelatundik Iturriotzerako bidea ordea,bide arrun taren behekaldetik doan beste bidexka batetik egin dut.Bidexka honek Zaingo bizkarreraino eraman nau,hemen berriz bide arrunta hartu dut Iturriotzeraino jaisteko.

 Erniotik Zelatunerako jaitsiera. 

DATU TEKNIKOAK

Ibilbidearen TRACK eta WAYPOINT-ak jaisteko ondorengo loturan sartu.













iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina